Wednesday, August 12, 2015

sticker botol..sticker kalis air

assalam

suka makan puding slurp???
penggemar puding dalam botol yang enak tu???
suka makan milkShake???

saya tak jual ye..

saya jual sticker je..

murah dan kalis air..if rendam dalam air pun tak tanggal ye uols

sebelum lihat contoh, saya nak berterima kasih kepada pelanggan pelanggan yang sudi tempat dan share gambar cantik korang tu..

saiz sticker: 9cm X 5 cm
warna: transparent
CETAKAN HITAM SAHAJA
 RM33/100pcs



















**harga akan naik 2016.sebab sekarang ni harga menekan.supplier naikkan harga sebab GST.buat amsa sekarang saya absorb semua GST.so harga masih kekal sejak saya operasi dari  tahun 2012.huhu..saya da lama pikir nak naikkan harga sticker..dilema sangat.takot cust marah..so saya decide by JAN 2016.harga akan dinaikkan.

so korang better tempah awal ye..

whatssap
013 6323715
013 6323715

norhafiszah@gmail.com



No comments:

Post a Comment