Tuesday, December 24, 2013

STICKER SHAKLEE

AS-SALAM

update kali ni saya rangkumkan untuk pengedar Shaklee khususnya. sebelum ni saya buat entry untuk saiz yang sama sahaja. kali ni saya akan paparkan koleksi sticker yang ditempah oleh pengedar SHAKLEE untuk melabelkan produk jualan mereka. Dengan info yang lengkap seperti No hp, Alamat email, FB ianya memudahkan para pelanggan kembali untuk order dan menambahkan prospek baru..

so lets label your product

ok. bermula dengan sticker kecil  3cmx1.5 cm. ada pengedar suka transparent..ada suka pink..ada suka laser..tak kesah la ye.ikut pada minat korang.tapi paling laris adalah transparent. sticker ni selalu digunakan untuk lekat pada pill box atau pamplet  dan jugak produk shaklee tu sendiri..

saiz: 3cm x 1.5cm
warna:  TRANSPARENT/LASER/ PINK RAINBOW/GOLD
harga: RM12 untuk 100pcs
pos  Express rm3.

selalunya saya cadangkan 2 baris sahaja. sebab kalau korang nk banyak2 nanti tak muat atau terlalu kecil.huhu..mari kita lihat antara koleksi tempahan sticker dari customer..










sekarang mari kita lihat saiz yang lebih besar.. 4.5cm x 2.5cm. ada 3 pilihan.dan 98% customer saya pilih transparent sebab kebanyakan nak lekatkan pada shaker..nice kan...sticker ni saiz lebih besar. so lebih banyak info korang boleh letak..seperti:-
nama
no hp
page fb
website


saiz: 4.5 cm x 2.5cm
warna:  TRANSPARENT/LASER/ GOLD
harga: RM18 untuk 100pcs
pos  Express rm3.

mari kita lihat antara koleksi tempahan sticker dari customer









ada yang bertanya tentang sticker pada untuk starter pek untuk shaklee..untuk label tersebut saya ada  saiz 5cm x 3cm white dan pink. label ini ada perihal produk, nama dan alamat untuk dihubungi dan cara makan.
hanya untuk saiz ini sahaja saya benarkan 3 produk untuk 100pcs. harga 100pcs rm20.tapi boleh mix 3 label.

saiz: 5cm x 3cm
warna:  putih dan pink
harga: RM20 untuk 100pcs
pos  Express rm3.





kami ada jugak menyediakan ZIP LOCK plastik (standard saiz untuk ubat).. RM4.80 untuk 100pcs


pembelian bersama ziplock plastik akan  menggunakan khidmad pos laju.maka postage rm6




No comments:

Post a Comment